fredag 20 april 2012

Coasters


Detta inlägg blir en kort presentation av några av mina coasters. I ärlighetens namn så är dom inte mycket i användning, men åtminstone blir dom mycket beundrade och tittade på.


En uppsättning i papp, en i plast och en i plåt.


Dessa har jag även i en modell större, men lillan har lekt med dom och slarvat dom någonstans så dom fick inte vara med på bild.


 Jag köpte dom här coastersen som Marimekko, men det har jag senare blivit upplyst om att det inte är. Nu vet jag inte heller vem som gjort dem, så berätta gärna om ni vet.

Mina nyaste inköp, som alla syns på första bilden, matchar fint till min servetthållare. Kanske någon som vet om dom är besläktade?

4 kommentarer:

  1. Underbara! Jag blir bara lycklig av att se dom :)

    SvaraRadera
  2. De vita med orange blomma är Al och Lena Eklunds :) Har haft likadana i butiken. Finns med olika blommor på. Superfina!

    www.tidochrum.nu

    SvaraRadera
  3. Hej,
    jeg er ret sikker på at de hvide med røde eller orange blomster er Laurits Lønborg.

    Kh. Mirjam

    SvaraRadera