onsdag 21 mars 2012

Dubbelbörsar


Men lite risk för att bli tjatig, inga nya överraskningar här på bloggen. Börssömnad är vad som är på agendan inför kundkväll och vårmarknad på Nybo loft. Dubbelbörsarna är mina egna favoriter och dom mest praktiska, så därför syr jag ett helt gäng av dem nu då jag fått hem lite fina tyger.



Jag har dock överraskat mig själv den senaste veckan. Saken är den att jag gått och blivit förtjust i brunt, av alla färger. Tänk vad härligt att man fortfarande kan ändra sina favoritfärger trots att dom varit dom samma i flera år.



Denna börs är alltså just nu favoriten, och jag dras mellan tanken att behålla den själv eller sätta den till försäljning.


Rosa har absolut INTE hört till mina favoritfärger (förutom en period när jag var liten, men det räknas inte), men denna börs blev riktigt fin, med det rätta tyget.


Den klassiska, röd med hjärtan är även den en favorit. Vilken är er?

6 kommentarer:

  1. Mönstret på den bruna är jättefint jag själv har det i rött och har inte kunnat förmå mig att sälja den biten. Min favorit är ju den gula men alla är jättefina :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag misstänker också att det är mönstret som är en del av boven i dramat. Det är säkert superfint även i rött. Tampellan är även en av mina favoriter vanligtvis, just nu smider jag planer på att sy en tunika till i det tyget.

      Radera
  2. De är helt underbara, jag gillar de översta mest. Lycka till med försäljningen, de kommer att gå åt som smör i solsken.

    SvaraRadera