måndag 11 februari 2013

Vilken bonus!


Jag köpte en tid sedan åter ett tyg designat av Anna-Lena Emdén. När jag öppnade paketet som anlänt till min postlåda hittade jag ett häfte med i försändelsen. Glädjen och förtjusningen var stor när jag insåg att jag blivit överraskad med en alldeles härlig bonus i form av ett häfte med mönster till dockor i babystorlek, samt en babygarderob att sticka, virka, väva eller sy. Allt designat av Anna-Lena Emdén.

Innuti häftet ligger ett stort utvikbart mönsterark på dockan man kan sy.








Tycker om faktum att man kan välja att sy en glad eller arg bebis! 

 
 

 Redan på pärmbilden och första uppslaget får man se dom karakteristiska blåbären och lingonen av Emdén.




Häftet är uppbyggt så att man kan byta utstyrslarna på dom bebisarna som man även kan byta ansikte på.




Under dom olika plaggen finns utförliga beskrivningar hur man tillverkar dessa.




Vilken härlig bonus, eller hur!

2 kommentarer:

  1. Men vilken bonus! Grattis! Inte utan att jag blir lite avis. ; ) / Sofia Folkes Tröjor

    SvaraRadera
    Svar
    1. Javisst är det fint! Man blir riktigt rörd när det plötsligt dimper ner sådana bonusar i postlådan. <3

      Radera